Кафедра маркетингу та міжнародної логістики : [309] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 221 до 240 з 309
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2015Маркетинговые инструменты противодействия финансовому кризису в деятельности институционального инвестораНовошинская, Л.В.; Новошинська, Л.В.; Novoshynska, L.
2014Краудсорсингова платформа в системі екологічного управління підприємствами агропромислового комплексу УкраїниАндрєєва, Н.М.; Андреева, Н.Н.; Andryeyeva, N.
2014Методичне забезпечення оцінки економіко-екологічної якості транспортних та перевантажувальних операцій об’єктів портово-промислових зонАндрєєва, Н.М.; Андреева, Н.Н.; Andryeyeva, N.
2014Аналіз впливу макроекономічних трансформацій на екологічну ситуацію в УкраїніАндрєєва, Н.М.; Андреева, Н.Н.; Andryeyeva, N.
2010Зелені інвестиції як каталізатор переходу до нового курсу розвитку економіки: міжнародні орієнтири і перспективи впровадженняАндрєєва, Н.М.; Андреева, Н.Н.; Andryeyeva, N.
2010Модернізація концепції маркетингу у XXІ столітті в межах парадигми сталого розвиткуАндрєєва, Н.М.; Андреева, Н.Н.; Andryeyeva, N.
2013Інституційна підтримка формування кластерів на транскордонних територіяхСотніков, Ю.М.; Сотников, Ю.Н.; Sotnikov, Y.
2012Механізми та інструменти використання переваг транскордонного співробітництва у підвищенні конкурентоспроможності Одеського регіонуСотніков, Ю.М.; Сотников, Ю.Н.; Sotnikov, Y.
2011Prospects of use of the European neighbourhood and partnership instrument in the Odessa regionSotnikov, Y.; Сотніков, Ю.М.; Сотников, Ю.Н.
2011Підвищення конкурентоспроможності АПК Одеського регіону: кластерний підхідСотніков, Ю.М.; Сотников, Ю.Н.; Sotnikov, Y.
2013Cross-border cooperation development of Ukraine: forms and instruments of competitiveness increaseSotnikov, Y.; Сотніков, Ю.М.; Сотников, Ю.Н.
2009Промисловий маркетингОснач, О.Ф.; Оснач, О.Ф.; Osnach, O.
2004ТоварознавствоОснач, О.Ф.; Оснач, О.Ф.; Osnach, O.
2015Учетная политика как инструмент моделирования деятельности предприятияКубик, В.Д.; Обнявко, А.В.; Кубік, В.Д.; Обнявко, О.В.; Kybik, V.; Obniavko, O.
2015Маркетинг промышленного предприятия в схемах и рисункахОснач, О.Ф.; Оснач, О.Ф.; Osnach, O.
2015Интегрированные маркетинговые коммуникации предприятий на рынке гелиоэнергетического оборудованияЛитовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Litovchenko, I.; Shkurupskaya, I.
2015Розробка інтегрованих маркетингових комунікаційШкурупська, І.О.; Шкурупская, И.А.; Shkurupskaya, I.
2009Моделювання ринку геліоенергетичного обладнанняШкурупська, І.О.; Шкурупская, И.А.; Shkurupskaya, I.
2015Формирование методического подхода к разработке интегрированных маркетинговых коммуникацийЛитовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Litovchenko, I.; Shkurupskaya, I.
2015Оценка синергетического эффекта от применения интегрированных маркетинговых коммуникацийЛитовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Litovchenko, I.; Shkurupskaya, I.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 221 до 240 з 309