Кафедра маркетингу та міжнародної логістики : [309] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 201 to 220 of 309
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2016Використання методів маркетингового аудиту при прийнятті стратегічних рішень на підприємствахАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyeva, N.; Zinkovska, D.
2016Імплементація норм і стандартів ЄС в агропромислову сферу України в контексті підвищення її міжнародної конкурентоспроможностіАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyeva, N.; Zinkovska, D.
2016Маркетингові дослідження із застосуванням пакета SPSSСотніков, Ю.М.; Сотников, Ю.Н.; Sotnikov, Y.
2015Theoretical prerequisites of the marketing use in the financial market segmentsNovoshynska, L.; Новошинська, Л.В.; Новошинская, Л.В.
2015The main problems of modern ukrainian economyZinkovskа, D.; Зіньковська, Д.В.; Зиньковская, Д.В.
2016Субконтрактация: международный опыт примененияЛитовченко, И.Л.; Хмелярова, Я.А.; Литовченко, І.Л.; Хмелярова, Я.А.; Litovchenko, I.; Hmelyarova, Y.
2016Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправиЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2015Маркетинговий аудит: систематика складових та класифікація форм (видів) впровадженняАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyeva, N.; Zinkovskа, D.
2014Поведінка споживачаЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2015Роль маркетингу в системі аудиторської діяльності підприємства: сучасний погляд на проблематикуАндрєєва, Н.М.; Андреева, Н.Н.; Andryeyeva, N.
2007Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2008Формування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту в сучасних умовах УкраїниЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2013Хронологія досліджень споживчої поведінкиЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2012До питання про визначення понять «товар» та «сервіс» в сфері залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2012Ефективність маркетингової системи залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2012Особливості сегментації ринку в сфері залізничних пасажирських перевезеньЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2009Приоритеты практического маркетинга коммерческого банка в регионах УкраиныНовошинская, Л.В.; Новошинська, Л.В.; Novoshynska, L.
2015Исследование деятельности институциональных инвесторов в контексте финансового маркетингаНовошинская, Л.В.; Новошинська, Л.В.; Novoshynska, L.
2015Theoretical prerequisites of the marketing use in the financial market segmentsNovoshynska, L.; Новошинська, Л.В.; Новошинская, Л.В.
2009Современные маркетинговые исследования профессиональных участников национального финансового рынка: научное видениеНовошинская, Л.В.; Новошинська, Л.В.; Novoshynska, L.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 201 to 220 of 309