Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу : [938] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 601 до 620 з 938
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2014Напрями удосконалення організаційно-економічного забезпечення функціонування готельних підприємствГаласюк, С.С.; Галасюк, С.С.; Galasyuk, S.
2015Малі готелі в структурі готельної бази Одеського регіонуГаласюк, С.С.; Шикіна, О.В.; Галасюк, С.С.; Шикина, О.В.; Galasyuk, S.; Shykina, O.
2014Особливості функціонування готельних підприємств малої місткості в конкурентному середовищіГаласюк, С.С.; Гусєва, О.В.; Галасюк, С.С.; Гусева, О.В.; Galasyuk, S.; Gusyeva, O.
2014Оцінка конкурентоспроможності підприємств готельного господарства Одеської областіГаласюк, С.С.; Галасюк, С.С.; Galasyuk, S.
2014Конкурентні позиції підприємств готельного господарства Одеського регіонуГаласюк, С.С.; Галасюк, С.С.; Galasyuk, S.
2014Заходи щодо забезпечення підвищення конкурентоспроможності підприємств готельного господарства Одеської областіГаласюк, С.С.; Гусєва, О.В.; Галасюк, С.С.; Гусева, О.В.; Galasyuk, S.; Gusyeva, O.
2015Організаційно-економічне забезпечення функціонування готельних підприємств малої місткостіШикіна, О.В.; Шикина, О.В.; Shykina, O.
2014Лікувально-оздоровчий туризм в Румунії: територіальна організація та основні тенденції розвиткуЯрьоменко, С.Г.; Яременко, С.Г.; Iaromenko, S.
2013Маркетингові інтернет-комунікації підприємств сфери послуг: клієнтоорієнтований підхідПетриченко, П.А.; Петриченко, П.А.; Petrychenko, P.
2011Визначення рівня якості менеджменту на туристичному підприємствіБедрадіна, Г.К.; Бедрадина, А.К.; Bedradina, G.
2011Проблемні питання впровадження міжнародних стандартів в систему менеджменту якості туристичних підприємствБедрадіна, Г.К.; Бедрадина, А.К.; Bedradina, G.
2011Самооцінка як основа удосконалення якості послуг підприємств туризмуБедрадіна, Г.К.; Бедрадина, А.К.; Bedradina, G.
2014Формирование управленческих целей, как этап создания системы качества на туристическом предприятииБедрадина, А.К.; Бедрадіна, Г.К.; Bedradina, G.
2006Взаимосвязь качества обслуживания и профессионального уровня работников на предприятиях туристической отраслиБедрадина, А.К.; Бедрадіна, Г.К.; Bedradina, G.
2015Проблеми розвитку туризму та рекреації на природоохоронних територіях Дельти ДунаюНездоймінов, С.Г.; Андрєєва, Н.М.; Нездойминов, С.Г.; Андреева, Н.Н.; Nezdoyminov, S.; Andryeyeva, N.
2015Региональные проблемы развития курортных гостиницНездойминов, С.Г.; Феофанова, О.Г.; Нездоймінов, С.Г.; Феофанова, О.Г.; Nezdoyminov, S.; Feofanova, O.
2015Державне - приватне партнерство як механізм інноваційно – інвестиційного розвитку регіональної сфери туризмуНездоймінов, С.Г.; Андрєєва, Н.М.; Нездойминов, С.Г.; Андреева, Н.Н.; Nezdoyminov, S.; Andryeyeva, N.
2015Прогнозування розвитку сфери туризму та гостинності в регіоніНездоймінов, С.Г.; Нездойминов, С.Г.; Nezdoyminov, S.
2015Фахівці з вищою освітою у сфері туризму на ринку праці Одеського регіонуЯрьоменко, С.Г.; Яременко, С.Г.; Iaromenko, S.
2014Державне – приватне партнерство у сфері рекреації та туризму в контексті соціальної відповідальностіНездоймінов, С.Г.; Андрєєва, Н.М.; Нездойминов, С.Г.; Андреева, Н.Н.; Nezdoyminov, S.; Andryeyeva, N.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 601 до 620 з 938