Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-7 зі 7.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2015Методики оцінки фінансової цінності клієнта в банківській сферіЯценко, О.В.; Яценко, А.В.; Yatsenko, A.
2013Перспективи використання стратегії CRM (Customer Relationship Management) на ринку банківських послугЗавадська, Д.В.; Яценко, О.В.; Завадская, Д.В.; Яценко, А.В.; Zavadska, D.; Yatsenko, A.
2012Визначення привабливості українських банків для клієнтів із застосуванням методу багатовимірного аналізуЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2014Якість як основна складова конкурентоспроможності сучасного банкуЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2022Організація взаємовідносин банку з клієнтами в електронному середовищі на прикладі АТ КБ «Приватбанк»Завадська, Д.В.; Чудновець, С.О.; Невмержицький, М.Я.; Zavadska, D.; Chudnovets, S.; Nevmerzhytskyi, M.
2014Дослідження якості обслуговування в банках УкраїниЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2016Modern trends in bank and clients relationsZavadska, D.; Завадська, Д.В.; Завадская, Д.В.