Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 42.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2012Послуга як об’єкт товарознавства: організація та контроль за якістюТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2018Система менеджменту якості підприємства сфери послуг: застосування простих статистичних методівТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2014Система менеджменту якості як засіб поліпшення процесу надання освітніх послугТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2013Проблеми впровадження систем менеджменту якості у сфері послугТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2015Системи менеджменту якості як засіб поліпшення процесу надання готельних послугТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2011Класифікація послуг з погляду захисту прав споживачівТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2016Молодіжний студентський рух «Допомога споживачу» як основа формування практичних навичок для студентів спеціальності «Експертиза товарів та послуг»Траченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2012Процедура експертного оцінювання якості послуг кабельного телебаченняТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2011Критерії оцінювання якості надання послуг з ремонту електропобутової техніки з точки зору захисту прав споживачівТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2011Оцінювання якості надання послуг з електропостачання з точки зору захисту прав споживачівТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.