Browsing by Author Жарська, І.О.

Jump to: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 39  next >
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2020Digital-маркетинг закладів вищої освітиЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2016PR-заходи як елемент маркетингових комунікацій вищого навчального закладуЛитовченко, І.Л.; Жарська, І.О.; Литовченко, И.Л.; Жарская, И.А.; Lytovchenko, I.; Zharska, I.
2012Асортиментна політика залізничного транспорту України в сфері пасажирських перевезеньЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2014Використання сумісного аналізу для дослідження поведінки споживачів освітніх послугЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2020Вплив референтних груп на прийняття рішень у сфері освітніх послугЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2020Державна підтримка створення транспортно-логістичних центрів: зарубіжний досвідЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2012До питання про визначення понять «товар» та «сервіс» в сфері залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2012Ефективність маркетингової системи залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2007Концептуальні особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2013Концепція створення відділу маркетингу навчально-тренінгової фірмиЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2018Кон’юнктурний супровід інноваційної продукції та послугКарпов, В.А.; Литовченко, І.Л.; Сотніков, Ю.М.; Білоус, О.Ю.; Шкурупська, І.О.; Авдієнко, Я.А.; Федорова, Т.О.; Жарська, І.О.; Фіалковська, А.А.; Karpov, V.; Lytovchenko, I.; Sotnikov, Y.; Bilous, O.; Shkurupska, I.; Avdiienko, Y.; Zharska, I.; Fialkovska, A.
2019ЛогістикаЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2014Маркетингове забезпечення функціонування навчально-тренінгового підприємстваЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2010Маркетингові аспекти реформування залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2014Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послугЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2017Міжнародний досвід державної підтримки створення транспортно-логістичних центрівЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2014Особливості дослідження поведінки споживачів освітніх послуг в Інтернет-середовищіЖарська, І.О.; Зіньковська, Д.В.; Жарская, И.А.; Зиньковская, Д.В.; Zharska, I.; Zinkovska, D.
2007Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2012Особливості сегментації ринку в сфері залізничних пасажирських перевезеньЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2013Оцінка ефективності маркетингової діяльності в сфері залізничних вантажних перевезеньЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.