Перегляд зібрання за групою - Теми customer

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 12 із 12
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2014Formational characteristics of the new marketing approach in banking areaZavadska, D.
2014Formational characteristics of the new marketing approach in banking areaZavadska, D.; Завадська, Д.В.; Завадская, Д.В.
2016Modern trends in bank and clients relationsZavadska, D.; Завадська, Д.В.; Завадская, Д.В.
2014Дослідження якості обслуговування в банках УкраїниЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2023Ефективність систем автоматизації в ресторанному бізнесіКравченко, В.М.; Гострик, О.М.; Kravchenko, V.; Hostryk, A.
2023Засоби автоматизації бізнес-процесів підприємств малого бізнесуЛаріна, Т.І.; Гострик, О.М.; Larina, Т.; Hostryk, A.
2023Особливості та переваги використання CRM-систем у готельному бізнесіДанилова, В.О.; Орлик, О.В.; Danylova, V.; Orlyk, O.
2016Особливості формування, оцінки та управління клієнтською базою банкуЖолобчук, В.Я.
2013Перспективи використання стратегії CRM (Customer Relationship Management) на ринку банківських послугЗавадська, Д.В.; Яценко, О.В.; Завадская, Д.В.; Яценко, А.В.; Zavadska, D.; Yatsenko, A.
2013Проблеми та шляхи реалізації стратегії клієнтоцентричності банків в умовах глобалізації фінансових ринківЯценко, О.В.; Яценко, А.В.; Yatsenko, A.
2023Формування клієнтоорієнтованої стратегії розвитку логістичної компанії ТОВ «ІТІС ТРЕЙД»Дулкай, А.Ю.
2014Якість як основна складова конкурентоспроможності сучасного банкуЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.