Перегляд зібрання за групою - Теми 242 туризм

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 85 до 104 із 105 < назад   далі >
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2020Управління туристичною дестинцією «Українська Венеція» (на прикладі географічного ареалу м. Вилкове)Сутуріна А.В.
2020Управління якістю обслуговування споживачів туристичних по- слуг» (на прикладі туристичної агенції «Поїхали з нами»)Божок, Г.С.
2022Формування брендингу туристичних дестинаційДашко, А.А.
2020Формування кадрової політики туристичного підприємства (на прикладі мережі туристичних агенцій «Поїхали з нами»)»Нестерчук, Т.М.
2021Формування комунікаційної стратегії туристичного підприємства Сім'яКушніренко, В.О.
2019Формування маркетингової комунікаційної політики у засобах розміщення туристівРожок, Г.А.
2021Формування ринку освітнього туризму в Одеському регіоніГайченко, В. О.
2020Шляхи підвищення доходів від основної діяльності туристичних підприємствШевченко, Н.М.
2022Шляхи підвищення ефективності взаємодії туристичних підприємств з транспортними організаціямиМарініна, І.М.
2020Шляхи підвищення ефективності господарської діяльності на ринку екологічного туризму (на прикладі туроператора «Вилкове-Пелікан-Тур»)Гордієнко, Є.В.
2022Шляхи підвищення ефективності господарської діяльності у сфері екологічного туризмуІвахненко, Д.В.
2019Шляхи підвищення ефективності діяльності ТОВ «Селезньов Тур» на засадах впровадження цифрових технологій бронювання транспортних послугБалабан, І.Г.
2020Шляхи підвищення ефективності організації виїзного туризмуБаладзе, А. Е.
2020Шляхи підвищення ефективності функціонування туристичного підприємства (на прикладі ПП «Порто Марітімо»)Усова, Ю.В.
2022Шляхи підвищення конкурентоспроможності послуг туристичного підприємства на ринку подієвого туризму (на прикладі КП Туристичний інформацій центр м. Одеса)Золотарьова, Ю.Р.
2019Шляхи підвищення конкурентоспроможності туристичних послуг в туристичному агентстві «Отдых на славу»Вагіна, Н.С.
2022Шляхи розвитку франчайзингових мереж туристичних агенцій (на прикладі франчайзингової мережі агенцій «Поїхали з нами»)Билєнок, А.Ю.
2022Шляхи удосконалення діяльності туристичних підприємств на ринку гастрономічного туризмуДахова, К.Є.
2022Шляхи удосконалення маркетингової політики туристичних підприємствФеренц, А.В.
2019Шляхи формування стратегії управління якістю послуг підприємств готельної сфериШаламай, Т.О.