Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 10.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2021Етика в обліку та маркетингу: можливість інтеграції підходівОбнявко, О.В.; Кубік, В.Д.; Беспалов, В.М.; Губерник, А.О.; Obniavko, O.; Kybik, V.; Bespalov, V.; Gubernyk, A.
2021Соціальний маркетинг: сучасні тенденціїШкурупська, І.О.; Shkurupska, I.
2013Хронологія досліджень споживчої поведінкиЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2012До питання про визначення понять «товар» та «сервіс» в сфері залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2012Ефективність маркетингової системи залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2012Особливості сегментації ринку в сфері залізничних пасажирських перевезеньЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2016Необхідність застосування маркетингового аудиту в діяльності підприємстваЗіньковська, Д.В.; Зиньковская, Д.В.; Zinkovska, D.
2016Аналіз динаміки та перспектив розвитку олійно-жирової галузі УкраїниЗіньковська, Д.В.; Зиньковская, Д.В.; Zinkovska, D.
2020Територіальний маркетинг як фактор підвищення інвестиційної привабливості регіонуТарасова, К.І.; Tarasova, K.
2023Стратегічний маркетинг в системі управління підприємствомТарасова, К.І.; Tarasova, K.