У роботі розглядаються теоретичні аспекти обліку зовнішньоекономічних операцій, зокрема, експорту, довгострокових заборгованостей від нерезидентів, купівлі та продажу іноземної валюти, а також контролю зовнішньоекономічних ...
Проаналізовано профіль маркетингового середовища ТОВ «Торгова мережа «Arber», оцінено ефективність маркетингової комунікаційної політики.
Запропоновано наступні напрями щодо удосконалення маркетингової комунікаційної ...
чено теоретичні основи комплексу маркетингу підприємства, проаналізовано еволюційні підходи до управління комплексом маркетингу підприємства.
Проаналізовано комплекс маркетингу підприємства студії хореографії «Selena»; ...
У роботі розглядаються теоретичні аспекти поняття маркетингу сфери послуг, моделі маркетингових послуг, міжнародний досвід надання послуг підприємствами сервісу та правову основу захисту прав споживачів.
Проаналізовано ...
У роботі розглядаються теоретичні аспекти PR як інструменту маркетингових комунікацій підприємства – його поняття сутність та цілі, інструменти PR в реальному та віртуальному середовищі, особливості PR-діяльності у сфері ...
Проаналізовано комплекс маркетингу підприємства ТОВ «Іннео Фарм», надано характеристику маркетингової діяльності ТОВ «Іннео Фарм»; проаналізовано маркетингове середовище ТОВ «Іннео Фарм».
Запропоновано шляхи удосконалення ...
У роботі розглядаються теоретичні основи формування маркетингових
стратегій на різних етапах життєвого циклу товару підприємства,
проаналізовано умови формування маркетингової стратегії ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД»,
досліджено ...
У роботі розглянуто роль маркетингової діяльності у функціонуванні вітчизняних
підприємств; надано характеристику основним підходам до визначення ефективності
маркетингової діяльності підприємства; проаналізовано значення ...
Проаналізовано профіль маркетингового середовища та проведена оцінка використання маркетингових інструментів ФОП «ДУШЕЧКІНА».
Розроблено заходи щодо підвищення ефективності використання маркетингових інструментів з метою ...
Проаналізовано профіль маркетингового середовища магазину «Квіти», проводиться
аналіз маркетингового середовища і оцінка ефективності маркетингової діяльності магазину.
Розроблена маркетингова стратегія, що складається ...
У роботі розглянуто сутність маркетингової діяльності та основні етапи її реалізації; надано характеристику поняттю маркетингове середовище та визначено його роль в процесі управління маркетинговою діяльністю підприємств; ...
Об’єктом дослідження є теоретико-методичні засади та практичні напрямки удосконалення міжнародної маркетингової діяльності приладобудівних підприємств на світовому ринку на прикладі діяльності ТОВ «Телекарт-Прилад». У ...
В роботі розглядаються теоретичні аспекти сутності, змісту та властивостей концепції комплексу маркетингу, ролі служби маркетингу в діяльності підприємства, методики визначення результативності маркетингової діяльності.
...
У роботі розглядаються теоретичні положення та особливості застосування
інтегрованих маркетингових комунікацій консалтингових компаній, та консалтингових
компаній саме в індустрії моди: визначено інтегрованих маркетингових ...
Метою дослідження в даній кваліфікаційній роботі є обґрунтування стратегії рекламування товарів та послуг в роздрібній торгівлі на основі ґрунтовного аналізу теоретичних та практичних аспектів рекламної діяльності в торгівлі.
У роботі розглядаються теоретичні аспекти управління брендами на ринку препаратів для естетичної медицини.
Проаналізовано: маркетингову діяльність та портфель брендів ТОВ «ТОТІСФАРМА ГРУП», а також конкурентів ТОВ «ТОТІСФАРМА ...
У роботі розглядаються теоретичні аспекти системи підбору персоналу а особливості системи підбору на ТОВ «ВЕЛИКОДОЛИНСЬКИЙ ЗАВОД ЗБК»
Проаналізовано сучасний стан господарської діяльності та систему підбору персоналу ТОВ ...
У кваліфікаційній роботі магістра розглядаються теоретичні аспекти формування і підтримки організаційної культури підприємства та практичні заходи щодо підвищення її ефективності.
Проаналізовано економічну характеристику ...