Кафедра маркетингу та міжнародної логістики : [309] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 181 до 200 з 309
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2016The development of marketing communications under the influence of the Industry 4.0Shkurupska, I.; Litovchenko, I.; Шкурупська, І.О.; Литовченко, І.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, И.Л.
2017Украина в международных рейтингах конкурентоспособности и инновационного развитияКухарская, Н.А.; Кухарська, Н.О.; Kuharskaya, N.
2016Investigation of the influence of consumer behavior on the formation of integrated marketing communicationsLitovchenko, I.; Shkurupska, I.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Литовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.
2016Маркетинг у соціальних мережах як елемент інтегрованих маркетингових комунікаційШкурупська, І.О.; Шкурупская, И.А.; Shkurupska, I.
2016PR-заходи як елемент маркетингових комунікацій вищого навчального закладуЛитовченко, І.Л.; Жарська, І.О.; Литовченко, И.Л.; Жарская, И.А.; Lytovchenko, I.; Zharska, I.
2017Інтерактивні методи навчання в маркетингуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2016Маркетинг инновацийКухарская, Н.А.; Новошинская, Л.В.; Кухарська, Н.О.; Новошинська, Л.В.; Kuharskaya, N.; Novoshynska, L.
2016European cruise market: prospects of development in UkraineNezdoyminov, S.; Andryeyeva, N.; Нездоймінов, С.Г.; Андрєєва, Н.М.; Нездойминов, С.Г.; Андреева, Н.Н.
2016Внутренний экономический механизм предприятия : подходы и решенияОбнявко, А.В.; Обнявко, О.В.; Obniavko, O.
2016Використання інформаційного потенціалу в економічному механізмі підприємстваОбнявко, О.В.; Сабадирьова, А.Л.; Обнявко, А.В.; Сабадырёва, А.Л.; Obniavko, O.; Sabadyrova, A.
2016Визначення основних тенденцій розвитку олійно-жирової галузі України: маркетинговий аспектЗіньковська, Д.В.; Зиньковская, Д.В.; Zinkovska, D.
2016Необхідність застосування маркетингового аудиту в діяльності підприємстваЗіньковська, Д.В.; Зиньковская, Д.В.; Zinkovska, D.
2008Бонусні знижки у роздрібній торгівлі : проблеми обліку і оподаткування, можливості їх вирішенняШерер, І.Л.; Обнявко, О.В.; Шерер, И.Л.; Обнявко, А.В.; Sherer, I.; Obniavko, O.
2016Аналіз динаміки та перспектив розвитку олійно-жирової галузі УкраїниЗіньковська, Д.В.; Зиньковская, Д.В.; Zinkovska, D.
2005Проблеми формування системи внутрішньогосподарського управлінняОбнявко, О.В.; Шерер, І.Л.; Обнявко, А.В.; Шерер, И.Л.; Obniavko, O.; Sherer, I.
2002Основні напрямки удосконалення управління формуванням витрат підприємствОбнявко, О.В.; Шерер, І.Л.; Обнявко, А.В.; Шерер, И.Л.; Obniavko, O.; Sherer, I.
2016Маркетинговий аудит та інституційне забезпечення у системі просування органічної продукції українських товаровиробниківАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyevа, N.; Zinkovska, D.
2002Можливості розвитку та використання інформаційної моделі витрат підприємстваОбнявко, О.В.; Кубік, В.Д.; Обнявко, А.В.; Кубик, В.Д.; Obniavko, O.; Kubik, V.
2016Маркетинговий аудит як підгрунтя забезпечення конкурентоспроможності сучасних підприємства в умовах глобалізаціїАндрєєва, Н.М.; Зіньковська, Д.В.; Андреева, Н.Н.; Зиньковская, Д.В.; Andryeyevа, N.; Zinkovska, D.
2016Застосування нейронних мереж для моделювання в економиціАстахова, Н.І.; Обнявко, О.В.; Астахова, Н.И.; Обнявко, А.В.; Astakhovа, N.; Obniavko, O.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 181 до 200 з 309