Факультет міжнародної економіки* : [873] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 321 до 340 з 873
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2022Стан та перспективи підвищення ефективності зовнішньої торгівлі послугами Причорноморського регіонуБiлал, А.М.
2022Реклама у комунікативній діяльності банківТомашайтiс, К.Д.
2022Формування ефективної закупівельної логістики ПП «Спеціальні технології. Інноваційна діяльність»Янковська, В.О.
2022Розробка рекомендацiй щодо удосконалення збутової полiтики ТОВ "Елекран Софт"Шнаревич, А.В.
2022Удосконалення маркетингової діяльності підприємства «My box»Шилов, Б.Л.
2022Розробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингових комунікацій підприємстваШидерова, Л.Ю.
2022Удосконалення маркетингової політики кафе «Альпіна» на ринку послугШведюк, К.В.
2022Особливості маркетингової політики на ринку послугЧінь, Н.А.
2022Аналіз та удосконалення ефективності рекламної діяльності підприємстваХвенько, А.О.
2022Управлiння маркетинговою дiяльнiстю ТОВ "ДИФЕНС-МЕТАЛ"Танцюра, М.Д.
2022Маркетингова товарна політика ТОВ «Телекарт-Прилад» в сучасних умовах економічного розвиткуСакали, А.П.
2022Удосконалення маркетингової діяльності на підприємстві ТОВ «Агрофірма Хлібна Нива»Решетнік, Н.О.
2022Удосконалення маркетингової комунікаційної політики підприємства на прикладі ТОВ «СІТНЕЙ ЛТД»Пержан, В.В.
2022Удосконалення маркетингової діяльності підприємства «Одеський хлібозавод №4»Павлик, В.А.
2022Удосконалення маркетингової діяльності ФОП «Анічкін Володимир Валерійович"Оладенко, Є.І.
2022Напрямки вдосконалення маркетингу логістичних послуг компанії “ГРІН-ТІМ” у сучасних умовахНедева, О.І.
2022Удосконалення логістичної діяльності ТОВ Телекарт-ПриладМолочна, К.О.
2022Аналіз маркетингової діяльності та розробка рекомендації щодо її удосконалення на прикладі Національного наукового центру «Інститут виноградарства і виноробства імені В.Є. Таїрова»Можин, А.І.
2022Бренд як основний інструмент оцінки та підвищення впізнаваності» ( на прикладі ТОВ «Деметра»)Мінаєва, Г.О.
2022Організація логістичної діяльності ТОВ «ФЕРРІ ПЛЮС» на міжнародному ринкуМатвейченко, М.А.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 321 до 340 з 873