Перегляд зібрання за групою - Теми quality

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 70 до 89 із 118 < назад   далі >
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2019Товарознавча експертиза та визначення ефективних засобів виявлення фальсифікації молочних продуктівБунич, І.П.
2020Товарознавча оцінка асортименту та якості горіхових снеківГерасименко, А.С.
2020Товарознавча оцінка асортименту та якості кисломолочних сирів вітчизняного виробництваЄрешко, О.І.
2019Товарознавча оцінка асортименту і якості мінеральних водАфанасьєв, О.В.
2020Товарознавча характеристика асортименту та оцінка якості чаю чорного байховогоГерасименко, О.С.
2018Товарознавча характеристика асортименту, споживчих властивостей та експертиза парфумерних товарівСавкова, А.М.
2019Товарознавча характеристика та оцінка якості лакофарбових матеріалівСеліков, Є.С.
2009Товарознавчі та маркетингові аспекти дослідження ринку взуттєвих товарівЗахарчук, В.Г.; Захарчук, В.Г.; Zakharchuk, V.
2019Туристична кластерна політика як чинник регіонального розвитку країниМихайлюк, О.Л.; Mykhailiuk, O.
2022Удосконалення маркетингової діяльності на підприємстві ТОВ «Агрофірма Хлібна Нива»Решетнік, Н.О.
2019Удосконалення організації контролю якості продукції на підприємствіІванов, І.С.
2021Удосконалення організації праці персоналу на підприємствах готельного господарства (на прикладі готелю «Кооператор»)Бахчиванжи, Н.О.
2023Удосконалення системи менеджменту якості переробного підприємстваЛисак, Л.О.
2020Удосконалення управління конкурентоспроможністю продукції в ТОВ «Старокозацький сир»Федоренко, Н.С.
2022Удосконалення якості обслуговування в готелях м. Одеси на прикладі готелюМельник, Н.О.
2021Удосконалення якості обслуговування в готелях м. Одеси на прикладі готелю «Айвазовський»Гасанов, Т.А.
2018Удосконалення якості послуг на підприємствах готельного господарстваМацканюк, М.В.
2017Удосконалення якості послуг на підприємствах ресторанного господарстваКиць, А.А.
2022Управлiння пiдсистемою якостi пiдприємстваЗахарова, Г.О.
2022Управління санаторно-курортними, лікувально-оздоровчими та реабілітаційними закладами на основі системи менеджменту якостіЮхновська, Ю.О.; Yukhnovska, Y.