Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
English
українська
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Репозитарій Одеського нацiонального економічного унiверситету
Перегляд зібрання за групою - Теми 242 туризм
Перейти до:
0-9
А
Б
В
Г
Ґ
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Ю
Я
Ь
|
Э
Ё
Ъ
Ы
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
по заголовку
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати 73 до 92 із 105
< назад
далі >
Попередній перегляд
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2022
Удосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми «Імперія – Тур Віп Клуб»)
Репецька, А.Ю.
2019
Удосконалення організації надання послуг в кав’ярнях
Торжинська, Ю.В.
2022
Удосконалення організації надання послуг у сфері автотуризму (на прикладі мотеля «Klever-ok»)
Гащенко, Г.М.
2020
Удосконалення організації надання послуг у сфері лікувально-оздоровчого туризму (на прикладі санаторію «Біла акація»)
Максімова, А.М.
2022
Удосконалення організації надання послуг харчування в санаторно-курортних закладах (на прикладі санаторію «Біла Акація)
Григор’єва, І.І.
2022
Удосконалення організації надання туристичних послуг в агротуристичних кластерах (на прикладі Львівської області)
Солтанова, Ю.С.
2019
Удосконалення управління діяльністю готельного підприємства у сфері ділового туризму
Поліщук, К.В.
2019
Удосконалення управління розвитком музейної діяльності
Кудрявцева, А.М.
2022
Удосконалення якості надання послуг у засобах розміщення туристів (на прикладі ТОВ «Premier Hotel Odesa»)
Мараховська, К.Є.
2022
Управління комунікаційною діяльністью туристичного підприємства на основі впровадження сучасних інформаційних технологій
Кучеренко, Л.Б.
2022
Управління продуктом корпоративного туризму
Соловйов, В.В.
2022
Управління рекламною діяльністю туристичного підприємства (на прикладі ТОВ «СІТА»)
Скалій, Д.П.
2020
Управління туристичною дестинцією «Українська Венеція» (на прикладі географічного ареалу м. Вилкове)
Сутуріна А.В.
2020
Управління якістю обслуговування споживачів туристичних по- слуг» (на прикладі туристичної агенції «Поїхали з нами»)
Божок, Г.С.
2022
Формування брендингу туристичних дестинацій
Дашко, А.А.
2020
Формування кадрової політики туристичного підприємства (на прикладі мережі туристичних агенцій «Поїхали з нами»)»
Нестерчук, Т.М.
2021
Формування комунікаційної стратегії туристичного підприємства Сім'я
Кушніренко, В.О.
2019
Формування маркетингової комунікаційної політики у засобах розміщення туристів
Рожок, Г.А.
2021
Формування ринку освітнього туризму в Одеському регіоні
Гайченко, В. О.
2020
Шляхи підвищення доходів від основної діяльності туристичних підприємств
Шевченко, Н.М.