Перегляд зібрання за групою - Теми 242 туризм

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 73 до 92 із 105 < назад   далі >
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2022Удосконалення маркетингової діяльності туристичного підприємства (на прикладі туристичної фірми «Імперія – Тур Віп Клуб»)Репецька, А.Ю.
2019Удосконалення організації надання послуг в кав’ярняхТоржинська, Ю.В.
2022Удосконалення організації надання послуг у сфері автотуризму (на прикладі мотеля «Klever-ok»)Гащенко, Г.М.
2020Удосконалення організації надання послуг у сфері лікувально-оздоровчого туризму (на прикладі санаторію «Біла акація»)Максімова, А.М.
2022Удосконалення організації надання послуг харчування в санаторно-курортних закладах (на прикладі санаторію «Біла Акація)Григор’єва, І.І.
2022Удосконалення організації надання туристичних послуг в агротуристичних кластерах (на прикладі Львівської області)Солтанова, Ю.С.
2019Удосконалення управління діяльністю готельного підприємства у сфері ділового туризмуПоліщук, К.В.
2019Удосконалення управління розвитком музейної діяльностіКудрявцева, А.М.
2022Удосконалення якості надання послуг у засобах розміщення туристів (на прикладі ТОВ «Premier Hotel Odesa»)Мараховська, К.Є.
2022Управління комунікаційною діяльністью туристичного підприємства на основі впровадження сучасних інформаційних технологійКучеренко, Л.Б.
2022Управління продуктом корпоративного туризмуСоловйов, В.В.
2022Управління рекламною діяльністю туристичного підприємства (на прикладі ТОВ «СІТА»)Скалій, Д.П.
2020Управління туристичною дестинцією «Українська Венеція» (на прикладі географічного ареалу м. Вилкове)Сутуріна А.В.
2020Управління якістю обслуговування споживачів туристичних по- слуг» (на прикладі туристичної агенції «Поїхали з нами»)Божок, Г.С.
2022Формування брендингу туристичних дестинаційДашко, А.А.
2020Формування кадрової політики туристичного підприємства (на прикладі мережі туристичних агенцій «Поїхали з нами»)»Нестерчук, Т.М.
2021Формування комунікаційної стратегії туристичного підприємства Сім'яКушніренко, В.О.
2019Формування маркетингової комунікаційної політики у засобах розміщення туристівРожок, Г.А.
2021Формування ринку освітнього туризму в Одеському регіоніГайченко, В. О.
2020Шляхи підвищення доходів від основної діяльності туристичних підприємствШевченко, Н.М.