Перегляд зібрання за групою - Теми железнодорожный транспорт

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 13 із 13
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2012Асортиментна політика залізничного транспорту України в сфері пасажирських перевезеньЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2015Визначення оціночних показників економічної безпеки залізничних підприємств у складі мережевих об’єднаньМуренко, Т.О.; Максімова, В.Ф.; Муренко, Т.А.; Максимова, В.Ф.; Murenko, T.; Maximova, V.
2012До питання про визначення понять «товар» та «сервіс» в сфері залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2012Ефективність маркетингової системи залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2007Концептуальні особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2010Маркетингові аспекти реформування залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2007Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2012Особливості сегментації ринку в сфері залізничних пасажирських перевезеньЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2013Оцінка ефективності маркетингової діяльності в сфері залізничних вантажних перевезеньЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2007Реформування маркетингової системи залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2008Система маркетингової інформації підприємства залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2008Формування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту в сучасних умовах УкраїниЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2013Інформаційні системи і технології в системі маркетингу залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.