Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
English
українська
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Репозитарій Одеського нацiонального економічного унiверситету
Перегляд зібрання за групою - Теми 073 менеджмент
Перейти до:
0-9
А
Б
В
Г
Ґ
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Ю
Я
Ь
|
Э
Ё
Ъ
Ы
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
по заголовку
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати 85 до 104 із 122
< назад
далі >
Попередній перегляд
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2019
Формування комунікативної стратегії торгового підприємства
Бідний, С.В.
2020
Формування конкурентних переваг морського порту
Бєлік, Є.А.
2022
Формування конкурентних переваг підприємств на ринку громадського харчування
Дзюбенко, Д.А.
2022
Формування конкурентних переваг підприємства в парадигмі ESG-стратегії
Ємельянова, В.Д.
2019
Формування конкурентних переваг підприємства на засадах ресурсного підходу
Воробйова, А.Д.
2022
Формування конкурентних переваг підприємства на ринку будівельних послуг
Узун, А.С.
2019
Формування конкурентних переваг торгівельного підприємства
Буданцев, В.К.
2019
Формування конкурентної позиції підприємства на ринку телекомунікаційної продукції
Арабаджи, О.І.
2022
Формування конкурентної стратегiї пiдприємства на засадах концепцiї життєвого циклу продукцiї
Легецька, Ю.А.
2019
Формування конкурентної стратегії на засадах бережливого виробництва
Бутенко, Т.О.
2019
Формування конкурентної стратегії на ринку алкогольної продукції
Щукіна, В.Р.
2022
Формування конкурентної стратегії підприємства
Соловйова, А.І.
2022
Формування конкурентної стратегії підприємства на засадах управління витратами
Балановська, В.Д.
2019
Формування конкурентної стратегії підприємства на ринку виноробної продукції
Бакшлян, Ю.В.
2019
Формування конкурентної стратегії підприємства на ринку роздрібної торгівлі
Варченко, Г.Ю.
2019
Формування конкурентної стратегії туристичного підприємства
Лаврущенко, Є.В.
2019
Формування маркетингової стратегії підприємства на ринку кондитерської продукції
Куранцева, С.М.
2021
Формування маркетингової стратегії туристичної фірми
Малявка, К.Ю.
2019
Формування операційної стратегії підприємства
Мясникян, С.Д.
2021
Формування системи стратегічного управління підприємством на зерновому ринку
Білянська, В.В.