Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
English
українська
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Репозитарій Одеського нацiонального економічного унiверситету
Перегляд зібрання за групою - Теми marketing
Перейти до:
0-9
А
Б
В
Г
Ґ
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Ю
Я
Ь
|
Э
Ё
Ъ
Ы
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
по заголовку
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати 8 до 27 із 355
< назад
далі >
Попередній перегляд
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2019
Marketing as the source of establishment of pillars of the enterprise intellectual capital
Litvinov, O.
;
Літвінов, О.С.
2023
Marketing in state administration services
Hvizdová, E.
;
Hricko, I.
;
Гвіздова, Є.
;
Гричко, І.
2013
Modern approaches to formation of marketing strategies in agricultural enterprises
Gogol, I.
2017
Online marketing researches in Ukraine: trends and perspectives
Ereshko, A.
;
Kerekeshа, O.
;
Єрешко, А.І.
;
Керекеша, О.В.
2021
Oрганізація маркетингової діяльності підприємства готельного господарства (на прикладі готелю «Замок Мастара»)
Найденко, Д.Ю.
2019
PR в маркетинговій діяльності підприємства розважальних послуг (на прикладі мережі парків розваг «Планета»)
Нємцева, А.А.
2021
PR у маркетинговій діяльності підприємства (на прикладі ресторану «Сегед»)
До Данг Кіеу Чінь
2016
PR-заходи як елемент маркетингових комунікацій вищого навчального закладу
Литовченко, І.Л.
;
Жарська, І.О.
;
Литовченко, И.Л.
;
Жарская, И.А.
;
Lytovchenko, I.
;
Zharska, I.
2023
PR-інструменти в системі управління брендом
Тарасова, К.І.
;
Сало, Я.В.
;
Новак, Г.В.
;
Tarasova, K.
;
Salo, Y.
;
Novak, H.
2023
SMM як важлива складова маркетингової комунікації ТОВ «КАРАВАН-МОТОРС»
Гаранська, О.І.
2023
Автоматизація маркетингової діяльності як наслідок інформатизації суспільства
Сало, Я.В.
;
Salo, Y.
2016
Аналіз динаміки та перспектив розвитку олійно-жирової галузі України
Зіньковська, Д.В.
;
Зиньковская, Д.В.
;
Zinkovska, D.
2023
Аналіз маркетингового середовища в діяльності підприємства ТОВ "НАРІНЕ-ЛАЙФ" та розробка рекомендацій щодо його урахування
Хомко, Є.А.
2023
Аналіз маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його врахування в діяльності автоцентру Rolen
Козельцева, М.А.
2020
Аналіз маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його урахування в діяльності Акціонерного Банку «ПІВДЕННИЙ»
Ковальчук, А.А.
2020
Аналіз маркетингового середовища та розробка рекомендацій щодо його урахування в діяльності ТОВ «Вентех»
Чистяков, Д.Л.
2022
Аналіз маркетингової діяльності та розробка рекомендації щодо її удосконалення на прикладі Національного наукового центру «Інститут виноградарства і виноробства імені В.Є. Таїрова»
Можин, А.І.
2020
Аналіз та розробка рекомендацій щодо логістичної діяльності підприємства (ТОВ «Hegelmann Group»)
Токарєв, М.К.
2022
Аналіз та удосконалення ефективності рекламної діяльності підприємства
Хвенько, А.О.
2023
Аналіз та удосконалення маркетингової діяльності підприємства на ринку транспортних послуг
Мєшалкіна, К.В.