Перегляд зібрання за групою - Теми quality assessment

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 17 із 17
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2008Вибір і застосування методики оцінки якості послуг на туристичному підприємствіБедрадіна, Г.К.; Герасименко, В.Г.; Бедрадина, А.К.; Герасименко, В.Г.; Bedradina, G.; Gerasimenko, V.
2019Експертиза та порівняльне тестування коньяків вітчизняного виробництваОвчар, О.І.
2019Експертне оцінювання якості виконання електромонтажних робіт на підприємствах сфери інжинірингових послугТраченко, Л.А.; Trachenko, L.
2021Методичні та прикладні аспекти обліку і контролю процесу інвентаризації (на прикладі ТОВ «Мірас-Медікал»)Постол, В.В.
2021Напрями удосконалення якості послуг в ресторанному закладі (на прикладі кафе «Прованс»)Кацюк, В.Г.
2018Оцінка якості кредитного портфеля банкуДіяшкін, Є.С.
2010Оцінка якості менеджменту туристичної фірми на основі ключових економічних показниківБедрадіна, Г.К.; Бедрадина, А.К.; Bedradina, G.
2015Послуга як об’єкт товарознавства: організація та контроль за якістюТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2020Предмет, задачи и методы исследования игрушек при проведении судебно-товароведческих экспертизКундиловская, Т.А.; Соколовская, И.М.; Кунділовська, Т.А.; Соколовська, І.М.; Kundilovska, T.; Sokolovska, I.
2021Пути повышения качества услуг предприятия ресторанного хозяйстваЛе Чан Бао Нгок
2018Теоретико-методичне обґрунтування заходів щодо підвищення якості послуг туристичних підприємствБедрадіна, Г.К.; Бедрадина, А.К.; Bedradina, G.
2018Теоретико-методичне обґрунтування заходів щодо підвищення якості послуг туристичних підприємствБедрадіна, Г.К.; Бедрадина, А.К.; Bedradina, G.
2017Управління якістю послуг на підприємствах готельного господарстваАнікіна, М.Ю.
2019Чинники та шляхи підвищення якості послуг в ресторанному підприємстві «Бремен»Гущина, А.В.
2023Шляхи підвищення якості послуг на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Гарячі перці»)Ланьо, В.П.
2019Шляхи підвищення якості послуг підприємства ресторанного господарстваМалишко, А.В.
2019Шляхи підвищення якості послуг у підприємствах готельного господарстваРуденко, О.А.