Центр заочної та вечірньої форм навчання* : [1175] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 121 до 140 з 1175
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2024Маркетингові інновації на підприємстві «ZOLLEX» в сучасних умовахШарковська, К.О.
2024Вивчення маркетингових стратегій в автомобільній промисловості: переваги та недоліки різних стратегійЧерненко, І.Ю.
2024Сегментування ринку продуктів і послуг фінансової установи «Monobank» (на прикладі використання банківського продукту АТ «Універсал Банк»)Чакір, М.С.
2024Формування маркетингової стратегії розвитку ДП «Причорноморське державне регіональне геологічне підприємство»Тишкевич, Д.В.
2024Удосконалення маркетингових комунікацій підприємства АТ КБ «Приватбанк»Ступакова, А.С.
2024Маркетингова стратегія та її розробка на прикладі ГО "Робимо вам нерви"Степанова, Я.М.
2024Організація маркетингової діяльності ПрАТ «Одеський завод радіально-свердлильних верстатів» та шляхи її удосконаленняСлободіна, Г.І.
2024Управління системою маркетингової діяльності та підвищення ефективності рекламної діяльності на підприємствіСлободенюк, Д.О.
2024Удосконалення маркетингових комунікацій підприємства (на прикладі ТОВ «Комплекс Інвестмент Менеджмент»)Сара, В.В.
2024Маркетингове дослідження комунікативної політики на прикладі компанії “КЕРНЕЛ”Сапронова, С.Є.
2024Удосконалення маркетингової діяльності суб’єкта сфери торгівлі на прикладі «ЛубниМаркет» (ФОП Копотун В.Д.)Ревуцька, В.С.
2024Розробка маркетингової стратегії підприємстваПрокопова, В.Р.
2024Маркетингова стратегія просування послуг мережевого підприємства в умовах конкурентного ринку: на прикладі ПП «КІМС»Плахотнюк, В.В.
2024Управління маркетингом ТОВ «Avant LTD»Мокрушина, О.К.
2024Маркетингова діяльність підприємства АТ «Вітаміни»Мовчан, А.С.
2024Програма стимулювання збуту та пропозиції по її втіленню в маркетингову діяльність ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»Мезенцев, І.І.
2024Управління маркетингом компанії «Totis Pharma» на основі прогнозних тенденцій розвитку корпоративного портфеляЛозанова, В.В.
2024Особливості маркетингових комунікацій на ринку послугКучерова, К.А.
2024Удосконалення маркетингових комунікацій компанії Millhouse LogisticsКузьменко, K.P.
2024Маркетингові дослідження ринку послуг на прикладі ПрАТ «ВФ Україна»Колеснікова, А.В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 121 до 140 з 1175