Факультет міжнародної економіки* : [873] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 441 до 460 з 873
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2021Управління якістю надання ресторанних послугМамієв, Г.І.
2021Пути повышения качества услуг предприятия ресторанного хозяйстваЛе Чан Бао Нгок
2021Удосконалення організації праці персоналу на підприємстві ресторанного господарства «Elissa Bar&Restaurant»Корня, К.О.
2021Напрями вдосконалення діяльності готелю «Fontan Prestige» з надання додаткових послугКопач, О.С.
2021Шляхи удосконалення надання послуг готельного підприємства (на прикладі бази відпочинку «Ізумруд»)Копайгора, Ю.С.
2021Напрями удосконалення якості послуг в ресторанному закладі (на прикладі кафе «Прованс»)Кацюк, В.Г.
2021Удосконалення організації надання послуг в ресторанах (на прикладі ресторану «Котелок»)Ідрісова, К.І.
2021Удосконалення управління персоналом онлайн-ресторану «Смайл фуд»Єрмакова, Л.Е.
2021Планування діяльності підприємства готельного бізнесуГригор’єв, А.Б.
2021Удосконалення організації праці персоналу на підприємствах готельного господарства(на прикладі готелю «Айвазовський»)Гранчевська, К.В.
2021Шляхи удосконалення господарської діяльності підприємства ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Замок Мастара»)Горейда, О.С.
2021Маркетингові інструменти розвитку кондитерських в Одеському регіоні (на прикладі кафе-кондитерської Amelie)Горбурова, Я.В.
2021Удосконалення управління обслуговуванням споживачів підприємств швидкого обслуговування (на прикладі ресторану швидкого харчування Mr. Chef)Гоменюк, А.І.
2021Шляхи удосконалення комунікаційної політики на підприємствах готельного господарства (на прикладі готелю «Дерібас»)Голованьов, М.О.
2021Напрями удосконалення організації надання послуг на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі закладу «Крем – Кафе»)Гладченко, Т.С.
2021Удосконалення якості обслуговування в готелях м. Одеси на прикладі готелю «Айвазовський»Гасанов, Т.А.
2021Оцінювання якості обслуговування в готелях м. Одеси на прикладі готелю «Айвазовський»Вус, І.І.
2021Шляхи удосконалення організації обслуговування в кафе (на прикладі кафе «MAMAN»)Бичкова, Д. Г.
2021Удосконалення організації праці персоналу на підприємствах готельного господарства (на прикладі готелю «Кооператор»)Бахчиванжи, Н.О.
2021Стан та перспективи розвитку спеціалізованих ресторанів (на прикладі ресторану «Di Mare»)Балєсна, А.С.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 441 до 460 з 873