Browsing by Author Шкурупська, І.О.

Jump to: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 19 of 19
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2018Implications of behavior evolution of Ukrainian internet consumers for integrated marketing communicationsShkurupska, I.; Шкурупська, І.О.
2016Investigation of the influence of consumer behavior on the formation of integrated marketing communicationsLitovchenko, I.; Shkurupska, I.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Литовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.
2016The development of marketing communications under the influence of the Industry 4.0Shkurupska, I.; Litovchenko, I.; Шкурупська, І.О.; Литовченко, І.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, И.Л.
2013Интегрированные маркетинговые коммуникации на рынке гелиоэнергетического оборудованияЛитовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Litovchenko, I.; Shkurupskaya, I.
2014Интегрированные маркетинговые коммуникации предприятий на рынке гелиоэнергетического оборудованияШкурупская, И.А.; Шкурупська, І.О.; Shkurupskaya, I.
2015Интегрированные маркетинговые коммуникации предприятий на рынке гелиоэнергетического оборудованияЛитовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Litovchenko, I.; Shkurupskaya, I.
2018Кон’юнктурний супровід інноваційної продукції та послугКарпов, В.А.; Литовченко, І.Л.; Сотніков, Ю.М.; Білоус, О.Ю.; Шкурупська, І.О.; Авдієнко, Я.А.; Федорова, Т.О.; Жарська, І.О.; Фіалковська, А.А.; Karpov, V.; Lytovchenko, I.; Sotnikov, Y.; Bilous, O.; Shkurupska, I.; Avdiienko, Y.; Zharska, I.; Fialkovska, A.
2009Маркетинг инноваций на рынке гелиотехники в УкраинеШкурупская, И.А.; Шкурупська, І.О.; Shkurupskaya, I.
2016Маркетинг у соціальних мережах як елемент інтегрованих маркетингових комунікаційШкурупська, І.О.; Шкурупская, И.А.; Shkurupska, I.
2009Моделювання ринку геліоенергетичного обладнанняШкурупська, І.О.; Шкурупская, И.А.; Shkurupskaya, I.
2015Оценка синергетического эффекта от применения интегрированных маркетинговых коммуникацийЛитовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Litovchenko, I.; Shkurupskaya, I.
2016Оценка эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций с помощью системы сбалансированных показателейШкурупская, И.А.; Шкурупська, І.О.; Shkurupska, I.
2015Розробка інтегрованих маркетингових комунікаційШкурупська, І.О.; Шкурупская, И.А.; Shkurupskaya, I.
2021Соціальний маркетинг: сучасні тенденціїШкурупська, І.О.; Shkurupska, I.
2017Тенденції розвитку маркетингових комунікацій під впливом промислової революції 4.0Шкурупська, І.О.; Шкурупская, И.А.; Shkurupska, I.
2019Факультет міжнародної економіки Одеського національного економічного університету: історія і досвідЗвєряков, М.І.; Агафонова, Н.В.; Шкурупська, І.О.; Збрицька, Т.П.; Оснач, О.Ф.; Уханова, І.О.; Нездоймінов, С.Г.; Кунділовська, Т.А.; Zvieriakov, M.; Ahafonova, N.; Shkurupska, I.; Zbrytska, T.; Osnach, O.; Ukhanova, I.; Nezdoyminov, S.; Kundilovskaya, T.
2015Формирование методического подхода к разработке интегрированных маркетинговых коммуникацийЛитовченко, И.Л.; Шкурупская, И.А.; Литовченко, І.Л.; Шкурупська, І.О.; Litovchenko, I.; Shkurupskaya, I.
2008Формирование рынка гелиоэнергетического оборудования в УкраинеШкурупская, И.А.; Шкурупська, І.О.; Shkurupskaya, I.
2014Інтегровані маркетингові комунікації підприємств на ринку геліоенергетичного обладнанняШкурупська, І.О.; Шкурупская, И.А.; Shkurupskaya, I.