Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
English
українська
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Репозитарій Одеського нацiонального економічного унiверситету
Перегляд зібрання за групою - Автори Траченко, Л.А.
Перейти до:
0-9
А
Б
В
Г
Ґ
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Ю
Я
Ь
|
Э
Ё
Ъ
Ы
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
по заголовку
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати 33 до 52 із 68
< назад
далі >
Попередній перегляд
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2020
Особливості та переваги застосування процесного підходу в системах управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2010
Особливості функціонування рекреаційно-туристичного ринку в Україні
Траченко, Л.А.
;
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2019
Особливості функціонування підприємств сфери інжинірингових послуг: проблеми та шляхи поліпшення діяльності
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2018
Оцінювання ризиків у системах управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2013
Оцінювання якості надання побутових послуг з метою поліпшення діяльності підприємства
Кунділовська, Т.А.
;
Траченко, Л.А.
;
Кундиловская, Т.А.
;
Траченко, Л.А.
;
Kundilovskaya, T.
;
Trachenko, L.
2011
Оцінювання якості надання послуг з електропостачання з точки зору захисту прав споживачів
Траченко, Л.А.
;
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2011
Оцінювання якості надання послуг з електропостачання з точки зору захисту прав споживачів
Траченко, Л.А.
;
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2014
Поліпшення якості надання послуг з проектування в контексті вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2008
Траченко, Л.А.
;
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2013
Поліпшення якості надання житлово-комунальних послуг в контексті реформування житлово-комунального сектора
Траченко, Л.А.
;
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2012
Послуга як об’єкт товарознавства: організація та контроль за якістю
Траченко, Л.А.
;
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2015
Послуга як об’єкт товарознавства: організація та контроль за якістю
Траченко, Л.А.
;
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2013
Проблеми впровадження систем менеджменту якості у сфері послуг
Траченко, Л.А.
;
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2022
Проблеми захисту прав споживачів в умовах євроінтеграційних процесів
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2012
Процедура експертного оцінювання якості послуг кабельного телебачення
Траченко, Л.А.
;
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2018
Процесний підхід у системах управління якістю підприємств сфери послуг
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2021
Процесний підхід у формуванні програми операційної діяльності підприємств
Траченко, Л.А.
;
Доброва, Н.В.
;
Trachenko, L.
;
Dobrova, N.
2008
Підхід до управління якістю продукції на підприємствах харчової промисловості
Траченко, Л.А.
;
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2019
Ризик-орієнтований підхід у проектуванні як важливому процесі системи управління якістю підприємства сфери інжинірингу
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2016
Роль вищого керівництва в забезпеченні ефективного функціонування системи менеджменту якості компанії
Траченко, Л.А.
;
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2016
Система менеджмента качества по новой версии стандарта ISO 9001:2015 – залог успешного развития отечественных предприятий
Траченко, Л.А.
;
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.