Перегляд зібрання за групою - Теми quality

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 90 до 109 із 115 < назад   далі >
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2019Управління якістю послуг підприємств ресторанного господарстваБрянська, Н.М.
2021Управління якістю та конкурентоспроможністю послуг хлібоприймального підприємстваЦапенко, С.Ю.
2019Управління якістю та конкурентоспроможністю продукції виноробного підприємстваВеліксар, Є.В.
2023Управління якістю та конкурентоспроможністю продукції молокопереробного підприємстваДубінець, В.В.
2020Управління якістю та конкурентоспроможністю продукції підприємстваДуляпіна, Є.В.
2021Управління якістю та конкурентоспроможністю продукції підприємства галузі приладобудуванняТокарєва, Д.В.
2019Управління якістю туристичних послугТелятников, Є.С.
2014Фактори впливу на показники якості інформаційно-комунікаційних мережВасильченко, Г.В.; Васильченко, Г.В.; Vasyl’chenko, G.
2008Формування маркетингової системи підприємства залізничного транспорту в сучасних умовах УкраїниЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2020Формування системи управління якістю комунального підприємстваДолженко, Г.М.
2019Чинники та шляхи підвищення якості послуг в ресторанному підприємстві «Бремен»Гущина, А.В.
2017Чинники формування споживних властивостей та експертиза якості та безпечності соусів майонезнихЧабан, Н.Є.
2023Шляхи підвищення якості обслуговування на підприємстві ресторанного господарстваІванова, Я.С.; Ivanova, Ya.
2018Шляхи підвищення якості послуг на підприємствах готельного господарства на прикладі готелю «Frederic Koklen»Киць, А.А.
2023Шляхи підвищення якості послуг на підприємстві готельного господарства (на прикладі студентського табору «Економіст»)Тарасенко, Ю.С.
2023Шляхи підвищення якості послуг на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Гарячі перці»)Ланьо, В.П.
2019Шляхи підвищення якості послуг підприємства ресторанного господарстваМалишко, А.В.
2023Шляхи підвищення якості управління на підприємствах ресторанного бізнесу (на прикладі кафе «The Lodge»)Яницька, А.М.
2016Щодо якості методичного забезпечення магістерських програмБаранова, В.Г.; Дубовик, О.Ю.; Баранова, В.Г.; Дубовик, О.Е.; Baranova, V.; Dubovyk, O.
2021Щодо якості та безпечності парфумерних товарівСоколовська, І.М.; Sokolovska, I.