Skip navigation
Головна сторінка
Перегляд
Фонди та зібрання
Перегляд матеріалів за:
Дати випуску
Автори
Заголовки
Теми
Довідка
Мова
English
українська
Вхід:
Мій архів матеріалів
Оновлення на e-mail
Обліковий запис
Репозитарій Одеського нацiонального економічного унiверситету
Перегляд зібрання за групою - Теми quality
Перейти до:
0-9
А
Б
В
Г
Ґ
Д
Е
Є
Ж
З
И
І
Ї
К
Л
М
Н
О
П
Р
С
Т
У
Ф
Х
Ц
Ч
Ш
Щ
Ю
Я
Ь
|
Э
Ё
Ъ
Ы
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
або ж введіть декілька перших літер:
Сортування:
по заголовку
за датою випуску
за датою збереження
Впорядкування:
за зростанням
за спаданням
Вивести на сторінку:
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Автори:
Усі
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Результати 18 до 37 із 115
< назад
далі >
Попередній перегляд
Дата випуску
Назва
Автор(и)
2012
До питання про визначення понять «товар» та «сервіс» в сфері залізничного транспорту
Жарська, І.О.
;
Жарская, И.А.
;
Zharska, I.
2014
Дослідження якості обслуговування в банках України
Завадська, Д.В.
;
Завадская, Д.В.
;
Zavadska, D.
2018
Експертиза якості м’яса птиці як об’єкту експортно-імпортного товарообігу
Міщенко, А.В.
2020
Експертиза якості надання санаторно-курортних послуг з метою захисту прав споживачів
Сочинська, Ю.О.
2018
Експертна оцінка якості та безпечності зерна пшениці як об'єкту експортно-імпортного товарообігу (за матеріалами ТОВ «Котекна Україна Лімітед»)
Манукян, Н.Л.
2018
Експертна оцінка якості червоних сухих виноградних вин вітчизняного та зарубіжного виробництва
Кіба, Є.А.
2018
Експертне оцінювання якості надання послуг страхування та захист прав споживачів (на прикладі ПрАТ «Європейський страховий альянс»)
Тополь, Д.О.
2021
Конвергенція дуалізму якісних характеристик звітності
Безручук, С.Л.
;
Bezruchuk, S.
2019
Контроль за якістю надання послуг залізничного транспорту з вантажоперевезень
Іорданов, О.О.
2007
Концептуальні особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспорту
Жарська, І.О.
;
Жарская, И.А.
;
Zharska, I.
2011
Критерії оцінювання якості надання послуг з ремонту електропобутової техніки з точки зору захисту прав споживачів
Траченко, Л.А.
;
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2011
Критерії оцінювання якості надання послуг з ремонту електропобутової техніки з точки зору захисту прав споживачів
Траченко, Л.А.
;
Траченко, Л.А.
;
Trachenko, L.
2023
Круп’яні вироби як чинник продовольчої безпеки в умовах воєнного стану
Соколовська, І.М.
;
Кунділовська, Т.А.
;
Sokolovska, I.
;
Kundilovska, T.
2021
Маркетингова товарна політика ПрАТ ВО «Стальканат-Сілур»
Нерян, Т.В.
2010
Маркетингові аспекти реформування залізничного транспорту
Жарська, І.О.
;
Жарская, И.А.
;
Zharska, I.
2013
Метод анізотропної фільтрації нестабільних зображень у системах доступу з біометричною аутентифікацією
Фразе-Фразенко, О.О.
;
Фразе-Фразенко, А.А.
;
Fraze-Frazenko, O.
2015
Мультихромосомна генетична модель показників якості інформаційно-вимірювальних систем
Скопа, О.О.
;
Скопа, А.А.
;
Skopa, A.
2018
Напрями підвищення ефективності діяльності готельного підприємства
Грачева, Г.С.
2021
Напрями удосконалення якості послуг в ресторанному закладі (на прикладі кафе «Прованс»)
Кацюк, В.Г.
2019
Організація праці персоналу та підвищення якості обслуговування на підприємствах готельного господарства
Сілецька, А.М.