Перегляд зібрання за групою - Теми quality

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 25 до 44 із 115 < назад   далі >
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2021Конвергенція дуалізму якісних характеристик звітностіБезручук, С.Л.; Bezruchuk, S.
2019Контроль за якістю надання послуг залізничного транспорту з вантажоперевезеньІорданов, О.О.
2007Концептуальні особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2011Критерії оцінювання якості надання послуг з ремонту електропобутової техніки з точки зору захисту прав споживачівТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2011Критерії оцінювання якості надання послуг з ремонту електропобутової техніки з точки зору захисту прав споживачівТраченко, Л.А.; Траченко, Л.А.; Trachenko, L.
2023Круп’яні вироби як чинник продовольчої безпеки в умовах воєнного стануСоколовська, І.М.; Кунділовська, Т.А.; Sokolovska, I.; Kundilovska, T.
2021Маркетингова товарна політика ПрАТ ВО «Стальканат-Сілур»Нерян, Т.В.
2010Маркетингові аспекти реформування залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2013Метод анізотропної фільтрації нестабільних зображень у системах доступу з біометричною аутентифікацієюФразе-Фразенко, О.О.; Фразе-Фразенко, А.А.; Fraze-Frazenko, O.
2015Мультихромосомна генетична модель показників якості інформаційно-вимірювальних системСкопа, О.О.; Скопа, А.А.; Skopa, A.
2018Напрями підвищення ефективності діяльності готельного підприємстваГрачева, Г.С.
2021Напрями удосконалення якості послуг в ресторанному закладі (на прикладі кафе «Прованс»)Кацюк, В.Г.
2019Організація праці персоналу та підвищення якості обслуговування на підприємствах готельного господарстваСілецька, А.М.
2021Основні вимоги щодо якості та безпечності молочної продукціїКунділовська, Т.А.; Kundilovskaya, T.
2021Основні вимоги щодо якості текстильних товарівСоколовька, І.М.; Кунділовська, Т.А.; Sokolovska, I.; Kundilovska, T.
2023Особливості концепції Lean Six SigmaОрленко, О.М.; Афанасьєва, В.Д.; Orlenko, O.; Afanasieva, V.
2007Особливості маркетингової системи підприємства залізничного транспортуЖарська, І.О.; Жарская, И.А.; Zharska, I.
2020Особливості проведення товарознавчої експертизи шкіряних сумокСоколовька, І.М.; Кунділовська, Т.А.; Sokolovska, I.; Kundilovska, T.
2020Особливості розрахунку економічної ефективності підприємств готельного бізнесуГострик, О.М.; Hostryk, A.
2020Оцінка асортименту, експертиза якості безалкогольних напоїв та формування переваг споживачів стосовно окремих торговельних марокВолос, Д.Ю.