Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу : [938] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 321 до 340 з 938
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2019Тенденції готельного бізнесу в умовах глобалізаціїКозловський, Р.С.; Kozlovsky, R.
2019Становлення світових готельних мереж на території УкраїниГончаренко, Я.Є.; Goncharenko, Y.
2010Methodical Bases of Definition of Tourist Product QualityBedradina, G.; Gerasymenko, V.; Бедрадіна, Г.К.; Герасименко, В.Г.
2018Науково-теоретичні аспекти маркетингового аналізу у сфері готельного господарстваНездоймінов, С.Г.; Бедрадіна, Г.К.; Nezdoyminov, S.; Bedradina, G.
2013Оцінка привабливості емісійних туристичних ринків на основі маркетингового стратегічного аналізуБедрадіна, Г.К.; Bedradina, G.
2018The impact of changes in legal regulations on the activities of tour operators in UkraineBedradina, G.; Nezdoyminov, S.; Бедрадіна, Г.К.; Нездоймінов, С.Г.
2019Франчайзинг як перспективна форма організації туристичного бізнесу в умовах конкуренціїБедрадіна, Г.К.; Bedradina, G.
2019Сучасні тенденції розвитку пасажирських авіаперевезеньБедрадіна, Г.К.; Bedradina, G.
2019Measuring the Quality of the Tourism Product in the Tour Operator BusinessBedradina, G.; Nezdoyminov, S.; Бедрадіна, Г.К.; Нездоймінов, С.Г.
2019Методика service quality в оцінюванні якості готельних послугБедрадіна, Г.К.; Bedradina, G.
2019Improvement of the methods of conducting commodity examination of perfumery productsZakharchuk, V.; Nerutsa, L.; Захарчук, В.Г.; Неруца, Л.В.
2019Роль формування компетенцій безпечності в економічному просторіНеруца, Л.В.; Nerutsa, L.
2018Сертифікація органічної сільськогосподарської продукції як чинник конкурентоспроможності виробниківКунділовська, Т.А.; Неруца, Л.В.; Kundilovskaya, T.; Nerutsa, L.
2018Заходи забезпечення управління якістю послуг туристичних підприємствБедрадіна, Г.К.; Bedradina, G.
2016Кількісні параметри та ефективність використання ринкового потенціалу організованого туризмуБедрадіна, Г.К.; Bedradina, G.
2015Место сферы туризма в международной и национальной классификации товаров и услугБедрадина, А.К.; Герасименко, В.Г.; Павлоцький, В.Я.; Бедрадіна, Г.К.; Герасименко, В.Г.; Павлоцкий, В.Я.; Bedradina, G.; Gerasimenko, V.; Pavlotsky, V.
2011Methods of definition of tourism product qualityBedradina, G.; Бедрадіна, Г.К.
2016Місце оцінювання в системі управління якістю на туристичних підприємствахБедрадіна, Г.К.; Bedradina, G.
2019Modeling Buying Demand in the Tourism Industry based on Machine Training MethodsDavydenko, I.; Давиденко, І.В.
2019Міжнародна готельна індустрія макрорегіону ЄвропиШикіна, О.В.; Shykina, O.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 321 до 340 з 938